"siapa yang Allah mahukan kebaikan padanya, nescaya Allah memberikan kefahaman agama kepadanya."(riwayat al-Bukhari dan Muslim)


Monday, December 10, 2012

????

Assalammualaikum. well, tajuk entry kali ini aku pun tak tahu nak tulis. Sebenarnya, lately ni hati aku dah jadi macam dulu. Aku benci tau tak. Punye selame ni aku hidup dengan setenang tenang nye and sehepi hepinya dengan kawan kawan aku tanpa seorang hamba ni. Kenapa tiba-tiba mu muncul and aku dengar berita yang mematahkan hati aku ni ha? kenape? kenape? kenape? What I did wrong to you?. Lately ni pun aku asyik termenung menung dan tak macam dulu. kenape dengan mu ni? memang tak suka tengok aku happy ke?. Ape ape pun lantak lah dekat mu. Aku serah je kat Allah s.w.t. HES the best planner for me and my life. Biarlah zaman gelap aku tu berlalu menjadi sebuah kenangan. I wont repeat it again for the rest of my life. All  I know is make my parents proud of me,learn a variety of knowledges, success in my life, make my dream comes true and the most important thing is, be muslimah yang solehah semana yang mungkin dan menjadi Hamba Allah s.w.t yang beriman.InsyaAllah!. Let me pretend that you didn't exist and the person that I didn't know. At least my heart not hurt anymore.please go...

yes. that's true. its related to me.

TRUE
 




smile always

No comments:

Post a Comment