"siapa yang Allah mahukan kebaikan padanya, nescaya Allah memberikan kefahaman agama kepadanya."(riwayat al-Bukhari dan Muslim)


Tuesday, December 4, 2012

5 jam yang membosankan .

 Assalammualaikum. Hyee. well, the tittle of this entry is "5 jam yang membosankan" ? actually, tak lah membosankan sangat. Hari ini ceramah kurikulum pendidikan pemandu dekat tapah. Alhamduillah, banyak benda tak tahu dah dapat tahu dah sekarang ni. Just bila dah samapi tengahari tuu memang mata dah tak boleh tahan. mengantokkkk sangat sangat. Yang hazimah pulak, dah tertido sekali.Hahaha. Aku berusaha lah tahan ngantukkk aku yang tahap maksimum ni hah.. sakit kepalaaaaa jadinya. Adoi, dugaan. Nampak orang test2 kereta tadi, ada yang tak lepas naik bukit. Haha. tengok macam lawak pun ada. Tapi jangan gelak sangat, aku pun nanti macam tu kot. test kat JPJ tu yang aku tak nak. takot kottt.. seramm. Paling tak sabar sekali nak test2 naik kereta tuu..waaaa, bestnye. huhuhu. okay lah blog, tu jee aku nak cerite. jumpa lagi . XOXO ;) 


ambil gambar, sebagai kenang kenangan :D

smile always

No comments:

Post a Comment